Kathryn Bigelow: Hollywood Adrenaline
For more than 40 years Kathryn Bigelow has been making films that explore male violence. With movies like Blue Steel, Point Break, The Hurt Locker and Zero Dark Thirty, the Oscar winning American filmmaker has impressed with hard-hitting moviemaking that holds a mirror up to contemporary America and the world.