Kathryn Bigelow: Hollywood na adrenalinie
KB, Kathryn Bigelow, jedna z najbardziej tajemniczych reżyserek Hollywoodu. Pierwsza kobieta, która dostała Oskara za najlepszą reżyserię. Kobieta, która do perfekcji opanowała kino pełne testosteronu. Dokument śledzi jej niezwykłą karierę, analizuje sztukę „Lady Violence” i jej wpływ na amerykańskie społeczeństwo.