The Geopolitics of Social Media
The world's tech giants - the likes of Facebook, Apple or Google - now have a political role to play. They can curb misinformation or spread it, along with all of the massive social issues that entails. An in-depth analysis of social media uses and regulations in China, the United States, and Europe.