The Caucasus: At the Crossroads of Europe and Asia13 min
The fall of the USSR destabalised the Caucasus, which is being eyed up by three autocratic regimes: Russia, Turkey, and Iran. Each country jealously guards its interests in this oil and gas-rich region.