Nigeria: The Plight of the Witch Children25 min
Children in Nigeria who are accused of being witches are cast out into the streets by their families. There, they desperately try to earn enough to live by going through rubbish dumps. They are easy targets for predators, and sexual abuse is an every day occurrence.