Russia: Putin's World View25 min
Every year Russia celebrates Victory day on 9 May to mark the end of the Second World War with great pomp and ceremony. The story of a steadfast Soviet Union defeating the forces of fascism looms large in the Russian imagination, a story that Vladimir Putin uses to his own ends.