ARTJACKING (8/10)
The gay icons of Pierre and Gilles, the political manifesto of Mohammed Ali or the feminist art of Louise Bourgeois all have one common thread: they are reinterpretations of an original work, that of "Saint Sebastian" by Guido Réni.