Dolphin Therapy in Curaçao53 min
Since 2004, the Dutch Caribbean island of Curaçao has been home to a dolphin therapy centre. Five dolphins help patients, young and old, to regain a taste for life. However, the effectiveness and seriousness of this treatment is criticised by some in the scientific community.