Patagonia: The Final Frontier
A team of 40 researchers embark on an expedition to explore the remotest parts of Patagonia, the world at the end of the world. With two representatives of the Kawésqar indigenous people, the team sails to the limestone island of Madre de Dios where they explore the magnificent Calvo glacier, and countless caves and subterranean rivers.