TAPELil Nas X
Last year, Lil Nas X drew the ire of American pastor Greg Locke, who filmed himself reacting to the Montero music video. Lil Nas X broke onto the music scene with his country-rap hit Old Town Road in 2019, but this new song was different. It features inverted pentagrams, devilish cosplay, and a lapdance to Lucifer. What is the meaning of Lil Nas X's satanic twerking?