Gaialand (1/4)
In 1980s Paris, a group of young idealists, sensing a coming ecological catastrophe, wanted to lead by example and show that another world was possible. Guided by a mysterious Amerindian shaman, they practise veganism, set up organic shops and live in tipis. After 10 years of wandering Europe, the group finally settles in Finland, in the extreme conditions of the Far North, to live a utopian life in harmony with nature. But will Gaialand be a success?