Aladdin and Ali Baba
The stories from "One Thousand and One Nights" have captivated humanity for centuries. However, the most famous tales like "Aladdin" or "Ali Baba" do not belong to the original canon. It was only a few years ago that the true author was discovered in the Vatican Library: the Syrian Hanna Diyab, a global sensation. The history of the world's most famous collection of stories holds many surprises.