Monsieur Chouchani, the Vagabond Luminary
He was the Mozart of the mind. One of the greatest philosophers of the 20th century, Monsieur Chouchani was an enigma. He lived as a tramp with almost no possessions. He was self-taught, spoke ten languages, and inspired love and loyalty among the greatest and the best.