Victor Lustig, the Con Artist Who Sold the Eiffel Tower6 min
Victor Lustig was a brazen liar who loved the high life. In 1925, he pulled off the biggest con of all - literally. Convincing a group of industrialists that he was selling the Eiffel tower for scrap metal, he skipped town with the downpayment in his pocket. But his life of crime eventually catches up with him.