Generation Africa
As a young man, Ike Nnaebue left his native Nigeria to try to reach Europe. More than two decades later he travels again the route from Lagos to Tangier. On the way he meets people who are making the same desperate and hopeful journey and finds out what motivates them to undertake such a dangerous trip.