The Fight for the Great Barrier Reef
The Great Barrier Reef is considered one of the seven natural wonders of the world. The biodiversity of this unique ecosystem is crucial for the global balance of the oceans. However, climate change threatens this balance. Australian scientists are working on innovative solutions to protect the reef. But the challenges are significant, and time is running out.