Evangelicals for World Domination (2/3)
From the 1970s onwards, the secularisation of America was increasingly a source of dismay for evangelical leaders. In a society they denounced as decadent, they fought to preserve their version of family values. When Ronald Reagan was elected president in 1980, he was conservative Christians favoured candidate.