Street Art Silos in Australia
In the Australian state of Victoria, artists have transformed huge grain silos into works of art bringing life and colour to small local towns. Known collectively as the Silo Art Trail it is the largest outdoor art gallery in Australia. Artist Geoffrey Carran is creating a work featuring local birdlife in the town of Goroke.