Tom Cruise - Body and Soul
Tom Cruise rose to global stardom with his Top Gun. Forty years on, he is still a Hollywood A-lister. Cruise has worked with numerous star directors such as Stanley Kubrick and Martin Scorsese on blockbusters and critically acclaimed films. But his life and career have not been without controversy.