Tom Cruise: Ciało i Dusza
Od sukcesu „Top Gun” Tom Cruise nie schodzi z hollywoodzkiego szczytu. Współpracował z najważniejszymi reżyserami jak Stanley Kubrick i Martin Scorsese, a jego brawurowe role uczyniły go ikoną kina akcji. Dokument przygląda się nie tylko imponującej karierze aktora, lecz także kontrowersjom i mniej znanym aspektom jego życia.