Summer in the Finnish Lake District
A trip to the Finnish lake district, this pristine wilderness of clear waters, deep forests and wide open skies. We observe the Finnish enthusiasm for saunas, meet workers in the timber trade, and test the local cuisine which makes the most of local produce.