Benin: The Shame of Madness25 min
Grégoire Ahongbonon has been fighting for the rights of the mentally ill for 30 years. Those with depression or other mental health issues are thought of as being cursed. They are often homeless. Grégoire gives them the support that their families have been unable to give.