Benin: Wstyd szaleństwa25 min
Od 25 lat Gregoire Ahongbonon zajmuje się chorymi psychicznie. W Afryce takie choroby budzą strach – uważa się, że osoba psychicznie chora jest opętana przez duchy, którymi może zarazić swoich bliskich. Gregoire, który sam w latach 70-tych zmagał się z depresją, postanowił poświęcić swoje życie opiece nad „zapomnianymi wśród zapomnianych”.