Raïssa and AlioBy Emmanuelle Nicot
Raïssa and Alio share a room in a foster home. One evening, on her way home from the hairdressing salon where she is an apprentice, Raïssa discovers that her best friend has moved out without telling her. She sets out to find Alio and finds her in a difficult situation.