100 Years of Frank Sinatra
Tom Gaebel, with his smart suit, polished shoes and perfect hair, is the German gentleman of swing. As a tribute to his master, Frank Sinatra, he performs with the WDR symphony orchestra, playing all the Sinatra classics including My Way, Strangers in the Night and New York, New York.