Re: Europe's Night TrainsChina's Ghost Children
Second or third children born illegally during China’s One Child Policy are banned from marrying, having children or simply boarding a train. Condemned to a non-life, these ghost children do not officially exist according to the Chinese state. ARTE Reportage goes in search of these ‘Haihaizi’, those children who should not have been born.