Medicines of the World
In Myanmar, the practice of Buddhism is mixed with occult beliefs deeply rooted in Burmese culture. Masters of the Higher Way treat their patients using mystical tattoos and a rich and complex spirituality. In Bago, Bernard Fontanille accompanies Aung Myo Hein to a monastery, where Aung Myo Hein regularly provides care.