RAYE - Montreux Jazz Festival 2026Selah Sue and the Gallands
Cu ocazia împlinirii a 60 de ani, Festivalul de Jazz de la Montreux, în colaborare cu casa de discuri Because Music, prezintă o sesiune live cu totul specială: Selah Sue & The Gallands interpretează piese de pe albumul lor Movin’ pe malul lacului Geneva.