De câteva luni, în Grecia ajung tot mai mulți migranți din Sudan. Acești oameni fug de un război extrem de violent care a provocat masacre, violuri și strămutare în masă. Conflictul a fost exacerbat recent, când orașul El Fasher a fost capturat de miliția generalului Hemeti. Mulți sudanezi speră că Grecia este primul pas către protecție, însă de multe ori este în van. La Atena, o organizație eleno-sudaneză luptă să-i ajute pe acești oameni să primească azil. Toți spun aceeași poveste cutremurătoare, a unor oameni uitați și forțați să ia calea exilului.