Israel oprește flotila cu ajutoare pentru Gaza
Marina israeliană a interceptat flotila de ajutor pentru Gaza în Marea Mediterană. Unitățile speciale au luat cu asalt aproximativ 45 de ambarcațiuni ale Flotilei Global Sumud și au reținut peste 400 de membri ai echipajului din zeci de țări, inclusiv pe activista suedeză Greta Thunberg. Membrii echipajului au fost duși la închisoare în Israel. Mai mulți au fost expulzați ulterior.