Jon Batiste
Blues, gospel, jazz: Jon Batiste a fost crescut cu muzica în jurul său. A cântat în formația familiei, a studiat pianul și a devenit "Master of Jazz" la Julliard School din New York. La Basel, interpretează un repertoriu pian-voce: o întoarcere contemporană la rădăcinile sale, care i-a adus șapte premii Grammy și un Oscar.