Votează pentru filmul "Arthur și Diana"
Arthur și sora lui, Diana, nu au prea multe în comun, în afară de Renault-ul vechi al tatălui lor. Plecați din Berlin spre Paris pentru o inspecție tehnică, cei doi, însoțiți de fiul Dianei, trec printr-o serie de opriri neașteptate: controale ale poliției, petreceri, tensiuni în familie și pene de cauciuc, care le schimbă complet traseul.