Arthur & Diana
Arthur and Diana, siblings with little in common besides their father’s old Renault, set out from Berlin with Diana’s toddler in tow to renew the car’s long-overdue inspection in Paris. What should be a simple road trip turns into a chain of detours, including police stops, family tensions, parties and flat tires – leading them far from their planned route.