Dostępny do 16 octombrie 2025 la 12:47
Miercuri seara, pe 8 octombrie, Donald Trump a publicat un mesaj pe rețeaua sa de socializare, anunțând că Israelul și Hamas au semnat prima fază a unui plan de pace după doi ani de război. Potrivit președintelui american, statul israelian trebuie să își retragă trupele de-a lungul unei linii negociate și ostaticii trebuie eliberați. Dar lipsa de detalii din aceste anunțuri lasă multe întrebări fără răspuns.