Criză de energie: mai puțin înseamnă mai bine?„Adio, alcool!”
Limonadă în loc de cocktailuri, băuturi fără alcool în locul celor cu alcool: Generația Z din Spania se arată mai atentă la sănătate decât generațiile dinaintea ei și își reduce consumul de alcool. Un trend care poate fi observat și în alte țări din Europa.