Veverița roșie
Jota vrea să-și ia viața aruncându-se în mare. Planurile îi sunt zădărnicite de o tânără care face accident de motocicletă. Aceasta îi spune că și-a pierdut memoria, așa că Jota pretinde că ea este iubita lui și o ia cu el în vacanța pe care o planificase deja. Pe parcurs, adevărul începe treptat să iasă la iveală.