The Red Squirrel
On the verge of suicide, Jota witnesses a motorcycle crash and discovers the rider, Lisa, has lost her memory. Seizing the moment, he claims to be her longtime lover and invents a past for them both. But as they retreat to a secluded campsite called The Red Squirrel, cracks appear in Jota’s story, and Lisa may not be as lost as she seems.