Templele culturii - Efectul BilbaoArtiști romi între mândrie și prejudecăți
Roma și Sinti, cu o populație de aproximativ 13 milioane, reprezintă cea mai mare minoritate etnică din Europa. O nouă generație cucerește scena culturală. „Twist” prezintă arta Selmei Selman, expusă la Amsterdam. Małgorzata Mirga-Tas a creat pavilionul polonez la Bienala de la Veneția, iar Lindy Larsson demontează clișee în opera „Carmen” de la Teatrul Gorki din Berlin.