Hot change: menopauza
Nesiguranță și haos în propriul corp – multe femei trec prin asta de două ori: la pubertate și apoi la menopauză. Totuși, menopauza rămâne un mare tabu. Tot mai multe artiste explorează această etapă a schimbării, care nu e doar negativă, ci aduce și eliberare.