Hot Change: Menopause30 min
If the Menopause can still be a taboo subject today, more and more female artists are creating work on the subject. Twist meets British photographer Sam Payne, author Miriam Stein, artist Pauline Curnier Jardin, and choreographer Eva Meyer-Keller.