Lumea în imagini
Cu arhitectura sa unică și futuristă, Chongqing întruchipează viziunea Chinei pentru viitor. Fiind cel mai tânăr dintre mega-orașele administrate direct de guvernul central chinez, acesta reflectă dezvoltarea uimitor de rapidă a națiunii și ambițiile sale geopolitice.