Chongqing: największe miasto świata11 min
Chongqing ma powierzchnię Austrii — lecz nie tylko skala czyni je wyjątkowym. Najmłodsze z chińskich megamiast ma być wizytówką metropolii przyszłości. Futurystyczna architektura i tempo rozwoju stały się symbolem ambicji, siły i możliwości chińskiej władzy.