Eugène Delacroix
Documentarul explorează una dintre cele mai celebre lucrări ale artistului francez Eugène Delacroix, „Libertatea conducând poporul”. În centrul operei se află figura Mariennei, alegoria libertății și întruchiparea Republicii. Lucrările de restaurare oferă ocazia de a analiza mai atent pictura și Revoluția din iulie 1830.