42: Răspunsul la aproape orice
În fiecare lună, peste 100 de milioane de litri de flux menstrual ajung în pubelele de gunoi sau în apele reziduale din întreaga lume. Sângele menstrual este considerat a fi un deșeu. Dar dacă am vedea lucrurile altfel?