ARTE Europa Săptămânal
Economia Europei se bazează pe exporturi. Automobile, vin și mărfuri de lux sunt vândute în toată lumea, iar de acest lucru depind locurile de muncă a milioane de europeni. SUA rămân cel mai mare partener comercial al UE, dar colaborarea e dificilă când autoproclamatul “rege al tarifelor” impune noi tarife de la o zi la alta. UE încearcă să-și apere economia, așadar, încheie noi parteneriate comerciale în toată lumea, din America de Sud până în India și Malaysia.