Reportaj 360°
Food truck-urile sunt peste tot în New York, în special în Astoria, Queens, un cartier care simbolizează mai mult decât oricare altul mozaicul cultural american. Nicăieri altundeva nu există o asemenea diversitate lingvistică și culturală. Rezultatul este reprezentat de specialități culinare din întreaga lume.