Cei uitați
Reporteră, fotografă și poetă, Annemarie Schwarzenbach traversează prima jumătate a secolului XX asemenea unui meteorit. Revoltată și tulburată, fuge de aristocrația elvețiană și străbate lumea. Luptă împotriva fascismului și își exprimă deschis homosexualitatea. Din Iran până în Afganistan, morfina și scrisul o ajută fie să se regăsească, fie să se piardă și mai adânc.