Cei uitați
Într-o cafenea vieneză, în 1925, un bărbat jubilează. Se laudă cu una dintre cele mai incredibile escrocherii din istorie: că a vândut Turnul Eiffel. Victor Lustig nu este numele lui adevărat. Își schimbă identitatea mai des decât șosetele și își pune în aplicare escrocheriile de-o parte și de alta a oceanului...