Marile mituri - Iliada (7/10)
Această serie documentară dedicată Greciei antice și Războiului Troian ne poartă pe urmele lui Homer pentru a face cunoștință cu eroii și zeii mitologiei grecești. În acest episod, troienii sunt pregătiți să dea foc corăbiilor grecilor.