Marile mituri - Iliada (6/10)
Această serie documentară dedicată Greciei antice și războiului din Troia ne poartă pe urmele lui Homer pentru a face cunoștință cu eroii și zeii mitologiei greci. În acest episod, fără Ahile, grecii pierd teren, iar regii sunt răniți. Hera născocește un șiretlic pentru a-l adormi pe Zeus.